مازیار فلاحی

دیوانه های مازیار

 

Maziyar Fallahi – Dokhtaran

دانلود تیتراژ فیلم سینمایی دختران از مازیار فلاحی

دانلود آهنگ زیبای دختران با صدای مازیار فلاحی

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی دختران با صدای مازیار فلاحی

از آلبوم بذار دستات رو تو دستام + بهمراه متن آهنگ

 

مازیار فلاحی به نام دختران

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۹۲ : حجم ۲٫۶۹ مگابایت

» دانلود آهنگ دختران «

 

 

 

 

 

گلدونه های اطلسی حس قریب بی کسی

تو چادر سیاه شب پر میشم از دلواپسی

گلدونه های اطلسی حس قریب بی کسی

تو چادر سیاه شب پر میشم از دلواپسی

دلم!

دلم گرفته از خودم خودم اسیر غم شدم

شدم غریب قصه خودم

دلم گرفته از خودم خودم اسیر غم شدم

شدم غریب قصه خودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,

] [ 17:57 ] [ یاشار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

از صفحات ديگر نيز ديدن فرماييد

1 2 3 4

دريافت کد صفحه بندي


دريافت کد :: صداياب