مازیار فلاحی

دیوانه های مازیار

Mazyar Fallahi – Azat Motchakeram

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم

 

e5u8eue5ue5

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫۲۹ مگابایت

» دانلود آهنگ ازت متشکرم «

 

 

ازت مچکرم دیونه ی من از این که چشم به این دنیا گشودی


از این که پا تو زندگیم گذاشتی از این که پا به پام همیشه موندی


ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم داد دستات و بگیرم


اجازه دادی با تو هم نشین شم تو جون دادی به این احساس بی رحم


ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من


کسی جز تو ، تو قلبم جا نداشته تو پای عشق و به قلبم کشیدی


تو نیستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختی رو با من چشیدی


تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم


از این ناراحتم کم با تو بودم باید زود تر تو رو پیدا می کردم


از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم


کسی هم اسم تو هر جا که باشه مثل پروانه ها بی تاب میشم


ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:,

] [ 17:31 ] [ یاشار ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

از صفحات ديگر نيز ديدن فرماييد

1 2 3 4

دريافت کد صفحه بندي


دريافت کد :: صداياب